zondag 19 augustus 2012

Als ik nou een geld had...



Dan zou ik ik een ipad kopen. Ik hoef niet per se een iphone, ik ben nogal gehecht aan het toetsenbord van mijn Blackberry. Maar ik vind het systeem van apple erg mooi en fijn dus wil ik graag een Ipad. En rumour has it, dat er een mini Ipad komt. En ik denk dat ik die wel leuker vind, maar ik zie wel. En als ik dan al zoveel geld uitgeef aan een ipad wil ik er ook veel leuke hoezen bij. Laten we maar beginnen dan met een hoesje van Marc jacobs, in roze of bruin. Of allebei.

Het voornaamste waar ik nu voor aan het sparen ben is mijn rijbewijs. Het lijkt me erg handig en als ik studeer, en er veel andere kosten bij komen heb ik helemaal geen geld meer. Dus wil ik er nu voor sparen. Ik moet ongeveer 1200€ sparen, aardig veel. Ik ben daar ook wel even mee bezig. Ik vind het best lastig om een goede balans te vinden tussen uitgeven en sparen. Daarom heb ik besloten om het geld wat ik verdien bij het kruidvat op te sparen. Ik heb een nieuwe spaarrekening geopend waarop ik me salaris stort zodat ik niet me geld uitgeef.

En dan wil ik ook als ik wat ouder ben gewoon lekker reizen, veel landen bezoeken. En op busreizen. Gewoon veel landen bezoeken en cultuur snuiven.

Spaar jij ergens voor?








Geen opmerkingen:

Een reactie posten