woensdag 22 augustus 2012

En ja hoor, school begint weer bijna...



Jaja, nog maar even en het normale leven begint bijna. Wat ik daarmee bedoel is school. Het is alweer bijna 2 maanden geleden dat ik naar school ben geweest. Dat is omdat ik zomervakantie had. Ik moet wel zeggen dat ik ondanks ik wel begin te wennen aan het vakantieritme, ik heel erg aan school toe ben. Ik word irritant ebgin me te vervelen en ik heb veel te veel energie.

Ik kreeg vandaag eindelijk een email binnen dat me boeken aan postnl zijn overgedragen dus ik krijg me boeken vandaag of morgen. Althans dat hoop ik. Mijn lieve vriendinnetje wilt ze kaften (thank you!) omdat als ik het doe ik het niet mooi vind. Ik heb zelf etiketten gemaakt en verder moet ik nog wel het een en ander verzamelen. Ik moet ook nog een rekenmachine van 119 € kopen (*slik) en school begint over precies een week.



En ja, I confess. Ik ben best een beetje zenuwachtig voor het nieuwe jaar. Het is het eerste jaar zonder mijn beste vriendin in de klas. Dus een redelijk nieuwe klas. En het wordt waarschijnlijk een moeilijker jaar dan normaal. Dus ik ben benieuwd hoe het zal gaan.

Ook werk ik nu bij het Kruidvat, dus dat moet ik meer combineren. Het oppassen deed ik al dus dat blijft gewoon net als eerst. Ookal doe ik het nu elke dinsdag vast.

Ik hou jullie op de hoogte!


Zit jij nog op school? Of doe je een opleiding? Zoja wat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten