zondag 20 mei 2012

Favorieten van de week

Favorite snack: Ben & Jerry's


Ik hield altijd wel van Ben & Jerry's maar de smaken vond ik nooit zo lekker. Verklaar me voor gek maar ik hou niet zo van die exotische smaken, vaak met een of andere noot erin. En laat ik nou niet van noten houden. Toen kwamen er bij de ap nieuwe smaken in het schap, en viel me oog op deze. Taste it don't waste it, Vanille ijs met chocolade koekjes, chocolade peace tekens en een swirl erdoorheen van fudge. Heerlijk <3

Favorite song: Glee- constant craving

Een liedje uit een eerdere aflevering van het seizoen maar nog steeds awesome!

Favorite serie: Hart of dixie


Dankzij Anne Merel heb ik deze show 2 dagen geleden ontdekt en waarschijnlijk als je dit leest heb ik het hele seizoen afgekeken. Ik hou echt van deze serie, vooral een keer kijken! Maar je moet er wel van houden. Nu maar wachten tot september voor het nieuwe seizoen.


Wat waren jouw favorieten van deze week?

Credits van het idee van het artikel naar Annemerel

2 opmerkingen:

  1. Verklaar me voor gek; ik heb nog nooit Ben & Jerry ijs gegeten, maar het klinkt wel erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen