woensdag 23 mei 2012

First Received letter

Ik ben sinds kort bezig met The letter writing project erg leuk. Op deze blog laat ik zien wat ik gekregen en verstuurd heb.

Ik heb een tijdje geleden mijn eerste brief gekregen. Ik vond het geweldig en nog steeds. Hij was van Nicole.




Ik heb er almiddels een paar verzonden. Je moet wel geduld hebben voordat je er weer 1 terug krijgt dus dat is even wennen.

Deze 2 heb ik gestuurd, sorry voor de crappy foto's , ik had nog geen blog toen:
Aan Manon

 Aan Tine Katrine


Wil jij ook graag een brief sturen naar mij? Laat het even achter in de comments en ik geef je mijn e-mail.

3 opmerkingen:

  1. Leuke brieven! Ik heb ook met Nicole geschreven. Heb je ook zin om met mij te posten? Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja lijkt me leuk! Geef maar je e-mail dan stuur ik je een mailtje. X

      Verwijderen
  2. Leuke brieven! Ik word altijd zo blij van die posts met brieven. : )
    En het lijkt me ook leuk om met je te schrijven. (Tiikerii1977@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen