zaterdag 19 mei 2012

Oranje Fever

Het EK is in zicht en iedereen kijkt spontaan in het oranje...



Nee, dit overdrijf ik. Maar toch zijn er al heel wat mensen die erg blij worden van alle oranje spullen, eten en kreten. Het gevoel dat we gewoon eventjes een groot team zijn en elkaar steunen en samen feest vieren. Dit wordt ook wel oranje koorts genoemd.

Ook ik heb er wel een beetje last van, het begon al met koniggenenacht. Toen ik eindelijk mezelf weer in het oranje kon stoppen, geweldig vond ik het. Toen we met zijn allen in Utrecht stonden en overal waar we keken oranje zagen. Toen wisten we het, we dachten het onbewust of bewust. Het is begonnen.

Het gevoel is heerlijk al zeg ik het zelf. (Zie: Ik heb al de koorts)
Er zijn overal spullen te koop en ik kijk al uit wanneer ik het kan gaan kopen. Maar ik wacht toch nog eventjes, totdat het EK wat meer in zicht is en tot ik geld heb. (okee de koorts valt dus nog mee). Toch heb ik al iets wat op me verlanglijstje staat: Het bavaria jurkje

V-dress van Bavaria - Jurkje EK Voetbal 2012


De vorige heb ik gemist maar deze vind ik ook leuk. En gelukkig vindt me vader bijna alle bier wel lekker, dus ik ga hem binnenkort even kopen.

En dan maar wachten totdat het EK eindelijk begint, duurt gelukkig niet meer zo lang. ik ben benieuwd met welke actie de appie komt en wat er gratis weggegeven gaat worden waar dan ook.

Ik hou je op de hoogte van mijn koorts en ik ga nog wel EK updates geven.

                                           Heb jij al last van de oranje koorts?

1 opmerking:

  1. Nee, totaal niet. Ten eerste vind ik oranje niet zo'n heel mooie kleur, en ten tweede heb ik niets met voetbal.
    Maar stiekem vind ik het wel leuk om al die in oranje gehulde straten && mensen te zien, daar wordt ik nog best vrolijk van. : )

    BeantwoordenVerwijderen